vrijdag 14 augustus 2015

Dramakoffer deel 8

Serie berichten over de dramakoffer die ik veel gebruik in mijn onderwijs. In het eerste bericht gaf ik al een link naar een aantal dramakaarten om mee te starten. In mijn tweede bericht vertelde ik hoe ik de koffer zelf maakte. In dit bericht geef ik weer wat kaartjes en geef ik nu eens geen tips voor het gebruik. Heel graag hoor ik juist jullie ideeën in de reacties!
De kaarten die ik eerder gaf waren over het algemeen voor redelijk vaststaande activiteiten. Vandaag heb ik juist een aantal 'losse flodders' voor jullie. Deze kaartjes kun je los gebruiken of je kunt de series combineren voor eigen drama-activiteiten.


Herken je materiaal van jouw hand? Neem dan alsjeblieft even contact op voor de bronvermelding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten