maandag 20 juli 2015

Nu een echte start?

Eind zomer 2013 maakte ik dit blog aan en schreef ik het eerste bericht. Na in het verleden jaren geblogd te hebben (persoonlijk, met af en toe een lesidee) kriebelde het toen alweer om toch weer een eigen plekje te hebben op Internet. Zelf haal ik veel van Internet, maar maak ik ook veel waarvan ik denk dat het toch wel de moeite van het delen waard is.

Ik stond op dat moment echter ook aan het begin van de Master Leren en Innoveren. Ik had er heel veel zin in, maar geen flauw vermoeden dat deze studie toch wel een stuk intensiever zou zijn dan mijn vorige studies. Inmiddels heb ik deze Master echter afgerond en kriebelt het nog steeds :-). Deze zomer maar eens een poging doen om een echt begin met dit blog te maken.

Als juf van een groep 6/7 op een dorpsschool is dat waar mijn grootste expertise ligt. Ik heb daarnaast echter interesse in alle groepen, in zorg, in ICT, in organisatie en ga zo maar door. Dat is ook juist wat het onderwijs leuk maakt, deze variatie!

Ik heb van alles op voorraad, maar waar kan ik jullie in eerste instantie het meest blij mee maken?

  • drama-kaarten
  • tips uit de praktijk van een combinatiegroep
  • taalprojecten
  • tips om de geschiedenisles aantrekkelijk te maken
  • boekentips
  • ????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten