dinsdag 28 juli 2015

Dramakoffer deel 2

In mijn vorige bericht in deze serie vertelde ik al over mijn dramakoffer. Bij dat bericht plaatste ik de foto's van een paar jaar geleden. Inmiddels ben ik even op school geweest en heb ik mijn huidige koffer op de foto staan. Zoals jullie kunnen zien is hij behoorlijk uitgebreid in de afgelopen jaren.



Voor het koffertje kun je natuurlijk van alles verzinnen. Een oud attachékoffertje van je vader of een hip koffertje uit de speelgoedwinkel bijvoorbeeld. Omdat ik zelf dol ben op gratis heb ik een koffertje gebruikt dat ik kreeg als welkomstpakketje bij CenterParcs. Dit koffertje heb ik vervolgens beplakt met gedessineerd papier en stickers van de Action.




In de komende weken zal ik steeds inhoud voor de koffer plaatsen, met daarbij tips voor het gebruik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten