zondag 28 augustus 2016

Bestanden Dramakoffer compleet

Inmiddels is de zomervakantie alweer voorbij, maar een van mijn doelen was om op zijn minst de links op dit blog weer werkend te maken.

Ik heb de links in ieder bericht weer aangepast, maar hier kun je het compete pakket downloaden. Succes verzekerd in het nieuwe schooljaar!


Voor de manieren waarop ik deze kaarten gebruik kunnen jullie terugkijken naar de serie berichten die ik schreef over deze dramakoffer. Alle bestanden worden daarin toegelicht.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, wat een leuke ideetjes. Daar wil ik er wel van uitproberen bij mijn leerlingen van het zesde leerjaar. Ik kan niet aan de bestanden, kan dat? Is er een mogelijkheid om deze te bekomen via mail? Alvast hartelijk bedankt. Succes nog met je dramalessen :-)

    BeantwoordenVerwijderen